2010-02-09: Supersavertravel.se lanserar ”Mina Sidor” med bonussystem

Tjänsten förenklar för kunden samtidigt som man samlar bonuspoäng.

Supersavertravel har lanserat sin nya tjänst Mina Sidor som är ett kundlogin med bonussystem som gör att kunden blir belönad ju mer denna handlar hos Supersavertravel. Mina Sidor gör det enklare och det går snabbare för kunderna att göra sina resebokningar samtidigt som man har chansen att med jämna mellanrum bli belönade med rabattkuponger på flyg, hotell och hyrbil.

Supersavertravels nya tjänst Mina Sidor förenklar bokningen av resan för kunden betydligt. Genom att skaffa ett kundkonto hos Internet resebyrån får kunden tillgång till en rad förmåner.

-    Vi har utvecklat tjänsten Mina Sidor för att det ska bli ännu enklare för våra kunder att boka sina resor. Enligt en undersökning vi tidigare gjort hos våra kunder är detta en tjänst som många har efterfrågat.  Det är också ett sätt för oss att bygga relationer med våra kunder och belöna dem som återkommande handlar hos oss, säger Marléne Wallberg, marknadsdirektör för Supersavertravel.

Ett konto på Mina Sidor innebär möjlighet att:
-    Hålla koll på aktuella och avslutade bokningar
-    Lägga in sin resenärsinformation. Kunden slipper fylla i alla uppgifter varje gång denna ska göra en bokning.
-    Få unika erbjudanden till favoritdestinationer.  Lägg upp resmål som är favoriter och få specifika priserbjudanden på flyg, hotell och hyrbil.
-    Se alla kvitton på gjorda bokningar
-    Lägg in medresenärers namnuppgifter. Fyll i medresenärers namn för att slippa fylla i dessa uppgifter varje gång ni ska ut och resa.
-    Samla Bonuspoäng och bli belönad. Ju mer kunden handlar hos Supersavertravel, desto bättre kommer denna att bli belönad med rabatter på resor.

Bonussystem som belönar trogna kunder
Kunder som har konton på Supersavertravel kommer med jämna mellanrum att bli belönade med rabattkuponger på allt från hotell till hyrbilar och flygbiljetter. Ju mer kunden handlar för, desto mer kommer denna att bli belönad.
Bonussystem har länge funnits hos flygbolagen men inte på samma sätt hos resebyråer. Det här är ett område där det fortfarande finns mycket kvar att göra för resebyråerna. Nu har kunderna chansen att bli belönade utifrån allt de bokar hos oss fortsätter Marlene Wallberg

Registreringsbonus på 100 kronor till alla nya medlemmar

I samband med lanseringen av Mina Sidor erbjuder Supersavertravel.se alla kunder som registrerar sig en lanseringsrabatt på 100 kronor som kan nyttjas vid nästa bokningstillfälle av hotell.

Registrera ett konto hos Supersavertravel.se här >>

Om Supersavertravel
Supersavertravel är en av Nordens största Internetresebyråer och erbjuder flygbiljetter,  hotell , paketresor och  hyrbilar. Supersaver finns representerat i 5 länder: Sverige, Danmark, Norge, Finland, och Holland. Supersavertravel ingår i resebyråkoncernen European Travel Interactive (eTRAVELi), som är Nordens största Internetresebyråkoncern med 30 % av marknadsandelarna. 2009 omsatte koncernen 3,5 miljarder kronor med en vinst på 90 miljoner kronor.