Kvitto skickas alltid till den e-postadress du anger när du bokar resan. Kom ihåg att kontrollera skräppostmappen och andra e-postkonton som du kan ha angivit vid bokning.

För att komma åt din information via vår hemsida, gör så här: 

  • Öppna e-postbekräftelsen och klicka på “Mina bokningar” eller gå in direkt på vår hemsida.
  • Klicka på "Mina bokningar" och fyll i dina uppgifter.
  • Bläddra ner till sidans slut och klicka på “Skriv ut bekräftelse” till vänster.
  • En dialogruta visas. Bläddra ner och klicka på “Skapa företagskvitto”. Om du behöver skicka fakturan till ditt företag, fyll i företagets information.
  • Kvittot öppnas som PDF-fil. Nu kan du skriva ut filen eller spara den direkt på din enhet.
  • Du kan även få tillgång till all bokningsinformation via appen. Se dina resedokument, få uppdateringar i realtid, checka in på flyget och mycket mer!


Kommer du fortfarande inte åt din bokningsinformation? Våra kundtjänstombud hjälper dig gärna. Gå bara in på sidan Kontakta oss och skriv ett meddelande eller ring – vi har öppet dygnet runt, alla dagar!